feeliiciiaa

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Felicia - 7 november 2010 09:54

Heej! I dag är det söndag och jag ska snart göra mig i ordning och åka in till stan och köpa julklappar! Jag gämför mig med alla andra och oftast tänker jag att jag är dåligare än alla andra men man ska ju inte tänka så. Men jag är lite deppig o så nu.. så det kommer en dikt man kanske kan göra en låt av den sedan? Vet inte? Här kommer dikten bye bye!

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag är inte som alla andra... Jag har inte jätte många vänner  som dom "populära". Men dom vännerna jag har står mig nära. Jag gör oftast fel och´folk tänker och tycker om mig... men det kommer om alldrig kunna änra på.... för jag är jag och om man ska vara min vän är det mig man är vän med. Jag ska inte byta klädstill för att min "nya" vän tycker det och det. Jag är inte som alla andra... jag är lite försikig. Jag är lite rädd att göra fel och bli missförstod. Jag är inte som alla andra... jag glömms bort i bland och kommer fram när jag kan vara till tjänst elr tröst. 6 ord... jag är inte som alla andra.

  

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards