feeliiciiaa

Alla inlägg den 6 november 2010

Av Felicia - 6 november 2010 20:41

Heej! Nu har jag vart i Götelaborg :D Hos mina kussar! Inte det roligaste... Det kändes som ett fängelse... ingen dator, ok det kanske man inte behöver på 4 dagar men de gick o la barnen vid 6-8 och dom har lov?? Ingen tv föruton i fredags? Bolibompa kollade de INTE på??! Förutom i fredags för då var det barda på SVTB. Det kändes som ett fängelse faktiskt. Vi var på universeum och badade i ett badhus. Kul var det! Men nu sitter jag här vid datorn och kollar bildagboken och kollar på idol.... dom skulle kola på toy story när det var idol  

-_-  men jag kollade innan på idol när vi skulle äta mat så jag pausade bara, och då funkar det inte så jag klickade bakot och nu får jag kolla om allt pallade inte spola fram. Men i dag kom vi från tåget från Görelaborg (göteborg) och så gick vi upp till butiken, farfar körde hem oss och då kom CHARLIE OCH FRASSE!! MY LOVERS! Men ska kolla upp lite låtar och träna. Och snart blir det ny mobil jag får inte ha min Iphone kostar för mkt :(( Lååååång historia BYE BYE! <333333333333333




  

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards