feeliiciiaa

Alla inlägg under juni 2011

Av Felicia - 8 juni 2011 14:57

Försen NU kommer man på villken jäkla bra skola man går på!! Hur "ok" bra lärare men har!

Anelie du är världen bästa lärare!

Per! Du är alltid rolig!!

KARIN FOLEBÄCK!! VI ÄLSKAR DIG!

Ewa! För dig fick vi göra VAD vi ville!

 

Dom sista veckorna har vi fott glass 1000 gonger ,TÅRTA, GODIS, ships och en MASSA MASSA MER!

I dag så städade vi det sista i vårat klassrum och sedan fick jag, josse,alex och carin åka in till stan med läraren Karin Folebäck och så gick vi på en rundvandring i örebro och kollade på Slottet ch fick reda på vår historia (vi var tvugna att göra det för det var på skoltid för vi moste lära oss oxå) Sedan åt vi mat och sedan shopade vi! Jag hittade inget så ska fråga mamma om de pengar som blev över om jag kan få dom och köpa ett linne för 100 kr (vi fick 100kr och åt för 50 och fick shopa för 50kr).

 

Men vår klass har pratar välldigt mkt "skit" bakom lärarnas ryggar, tex "Faan jag hatar henne!!" Och en massa sånt men nu inser man vad dom gör för oss... JO ALLT!!! Och så ska man sluta här :( Kommer nog sakna lila Vintrosa skola när man börjar på Mellringe!

 

 

Men i morron är det SKOLAVSLUTNING!!! jag är grymt taggad! Ska bli kul att se alla i sina kläder! Hoppas ingen har likadan som jag :S Mamma eller pappa kommer nog ta lite kort ;D Vi ses!

Av Felicia - 7 juni 2011 14:45

Jag låvade att jag skulle blogga i söndags men hur gick det med det?!?!

 

I fredag så åkte man till Järnvägen! STEKTE värkligen i solen. Sov i tält för FÖRSTA gongen och blir såklart mobbad för det -.- Världens bästa cup tycker jag! Jag tyckte det var skitkul iallafall! Blev oxå nominerad om attfå chansen att vinna ett stripendium på stadium sportscamp i 1 vecka Kostnaden i vanligafall ligger runt 3000-4000kr men van inte -.- I söndags spelade vi bara 1 mach. Förlorade alla macher (ÖSK gjorde det samma) och så fick vi besök hella den söndagseftermiddagen.

I går så fixade vi med poolen som NU går att bada i :D hade ingen träning i går för nu har vi uppholl igen.

 

I dag i skolan så har vi plockat i ordning våra bänka och övat inför SKOLAVSLUTNINGEN på torsdag!! OCH efter vår klassresa hade vi 706kr kvar och då hade vi som önskemål om att få gå ner till ICA:n och köpa vad vi ville och vår lärare sa att vi inte skulle hinna men sissta lektionen frågade vi läraren vi skulle ha då och då så gick vi ner dit och hon tog bilen ner! :D alla fick köpa vad de ville för 45kr Så nu sitter jag på mitt rum och har 1,5liter cola, 1 chips påse och 1 paket pimpim!

 

 

I morron ska kanske jag o josse in till stan och köpa en ny kläning eller vad hon skulle ha till skolavslutningen? Kommer inte riktigt ihåg vad hon skulle ha? Och jag ska tigga pengar av pappa för att köpa en fläkt till mitt rum! Jag bor längs upp i huset och längst bort mot dörren. Har en altandörr ut till garage taket men på nätterna vill jag inte ha den öppen? Det är därför jag inte kan sova om nätterna?!? Vi ses!

 

 

Tomorow it is the day!

   mis Ipod!

Av Felicia - 3 juni 2011 21:20

Heej! Jag vill bara siga till alla som skriker med konstiga röster nästan varge dag i skogen bakom mit hus att... gör inte det snälla!!

 

Några ungar skriken FELICIA FELICIA KOOMM!! När jag är ute med felix och leker :S Blir ganska lack på det -.-

 

I dag har jag INTE städat. Konstigt?! Har hämtat felix på dagis i dag och cyklat och köpt glass med honnom, jag har hafft vatten krig med honnom i dag... Jag har nästan gjort allt med honnom idag. Jag har packat oxå men UTAN honnom! aja MÅSSTE sova nu. Ska upp tiddiiggtt i morron och TAGA TAGGA TAGGA! (har ont i BÅDA armarna men det är för jag hoppar på ett roligt sätt på studsmattan så vi får se hur det blir i morron :S)Spelar första machen 9.13 och ska vara i Hallsberg kl 8.10 Åker 7.10 hemmifrån i morron! Men kommer bligga kanske på söndag om jag orkar! Ses! <3333

Av Felicia - 3 juni 2011 10:08

Hej! hej! I dag låter inlägge gladare! Jaa jag var och köpte en ny kläning och ett par skor. Kommer bild sedan! Och jag han inte skriva igår kväll för therese var här till typ 8 på kvällen och sedan kollade på film hela kvälen därefter!


I dag ska jag städa på mitt rum! Det ser utt som ett bomb nerslag!! Det MÅSSTE jag göra! Samtidigt ska jag försöka packa inför  Som man ska till i morron! Är såååå taggad inför in för i morron fast man ska gå up SKIITT TIDIGT! Ska vara i hallsberg kl. 8.10 -.- Men men! Hoppas vi vinner någon mach i allafall! (det tror jag) 



Under i onsdags, torsdags och i dag har det kännts som sommarlov!?! Och NU är det jätte vakert väder så får skynda och städa så jag kan gå ut! :D Hejdå! Vi ses! <333333

 <--- min kläning! :D    

Av Felicia - 2 juni 2011 09:51

                FÖRKLARING!     

Hittils i skolan har jag mott skit under de senaste veckorna. Det har jag gjort pgr av 1 lärare och 1 elev. Jag har "stört" mig i 4år som jag har gott på den skolan jag går i nu och nu orkar jag bara inte mer!!! Jag bloggade inte i går för jag mådde dåligt pgr av personen och orkade inte vara med på träningen oxå. Höll på att fälla en tår i går på träningen. Jag är skiit känslig!! Och i går så prövade jag min klänning och kollad i helspegel. Innan har jag kollat i en spegel som är "liten", typ ansikts spegel och min kläning var genomskinlig,gick nästan inte ens ner förrumpan. Och det var ingen kläning. Det var som en tunika. Så i dag ska jag på stan och köpa en ny och skor. Jag är inte särskilt glad för detta!!!! pappa hade fott någon "sheck" av någon som jag fick nu på 1000kr som vi hoppas att det räcker till!

Men jag hoppas att jag blir på bttre humör i dag när jag ska med therese på stan och köpa ny kläning!

 

 

 

Tilbaka från förklaringen! I går var det sissta språkvallet och vi var 6 st (vi är ca 10st i vanliga fall) Och då var det jag och wilma och dom andra från mellringe och dom skulle gå tiddigt i dag så wilma o jag fick kolla på film, äta godis och dricka saft!

På efter middagen var jag med Josse! Och i dag är det inge skola har ingen skola på fredag,lördag,söndag och måndag! Nu ska jag gå! Bloggar i kväll! :D <33

 

Presentation


Det här är Jag Felicia som är handbolls galen och Musik galen!! Jag gillar att ta kort med min Sony a290 systemkamera och älskar mina älsklingar Charlie och Frasse! Det är ungefär det som skrivs på min blogg! Så varsegod att läsa min lilla blogg! ;D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill du vinna i en "blogg tävling"?
 Smycken
 Presentkort
 annat

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards